Reklama
Losowa Fotka
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Prosty sposób na gni...· Klimatyzator ale jak...
· iluminacja, oświetle...
· Zwierzęta na urządze...
· żyrandol
Najciekawsze tematy
| · Przewody i kable | [32] |
| · Taryfa Nocna- wie... | [18] |
| · Dobór przewodu uz... | [13] |
| · Prąd w liniach WN | [11] |
| · Czy jest takie za... | [10] |
Oferty Pracy
Najnowsze ogłoszenia
| MONTER NAPOWIETRZEJ LINII PRZESYŁOWEJ | |
| Inżynier Elektryk - Finlandia | |
| Starszy Inżynier Elektryk - Kraków | |
| Kierownik Robót Elektrycznych - Konin | |
| Inżynier Elektryk-Poznań |
Zobacz więcej... 
Polecane książki
Fotografie
Zobacz film
Schematy elektryczne
...
Zobacz temat
ElektroInstalacje.Info- Instalacje elektryczne,schematy. :: Utrzymanie ruchu :: Awarie i usterki.
|
Problem z migającym światłem w salonie
|
|
| john_fajny |
Dodany dnia 20-12-2009 22:45
|
|
Na wstępie przepraszam za taki paniczny temat ale sprawa jest really poważna. Nie jestem elektrykiem więc wybaczcie, że nie będę posługiwał się specjalistycznym słownictwem. tak na wstępie. teraz mamy niedzielę wieczór a w czwartek wigilia!!! mało czasu znaczy się ale najpierw było tak ze jak zapaliłem światło w kuchni to mrygało mi światło w salonie. a teraz jest tak, że nie ma światło ani tu ani tu lub (też tak jest) jest tylko w salonie lub jest w kuchni jak jest zapalone w salonie. Nie wiem co się dzieje, włączniki do świateł do salonu i kuchni mam na tej samej ścianie po obu stronach, mniej więcej w tych samych miejscach. włączniki tzw krzyżakowe (na zaciski), sprawdzałem próbówką energia w obu jest ale światła nie ma. mieszkam w blogu z wielkiej płyty wiec kable aluminiowe. aha może to będzie pomoc. dziś wystrzeliły mi korki (nie wiem nawet kiedy) na klatce schodowej od mojego mieszkania, nie wiem dlaczego, nic w tym czasie nie robiłem. mieszkanie kupiłem 1,5 miesiąca temu i teraz takie numery. proszę o pomoc Edytowane przez elektryk dnia 21-12-2009 16:53 |
|
|
|
| Linki sponsorowane |