Reklama
Losowa Fotka
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
· Prosty sposób na gni...· Klimatyzator ale jak...
· iluminacja, oświetle...
· Zwierzęta na urządze...
· żyrandol
Najciekawsze tematy
| · Przewody i kable | [32] |
| · Taryfa Nocna- wie... | [18] |
| · Dobór przewodu uz... | [13] |
| · Prąd w liniach WN | [11] |
| · Czy jest takie za... | [10] |
Oferty Pracy
Najnowsze ogłoszenia
| MONTER NAPOWIETRZEJ LINII PRZESYŁOWEJ | |
| Inżynier Elektryk - Finlandia | |
| Starszy Inżynier Elektryk - Kraków | |
| Kierownik Robót Elektrycznych - Konin | |
| Inżynier Elektryk-Poznań |
Zobacz więcej... 
Polecane książki
Fotografie
Zobacz film
Schematy elektryczne
...
Zobacz temat
ElektroInstalacje.Info- Instalacje elektryczne,schematy. :: Utrzymanie ruchu :: Awarie i usterki.
|
Złudne wrażenie
|
|
| fasolkajs |
Dodany dnia 29-12-2006 22:34
|
|
Pracuję w średniej wielkości zakładzie pracy. Jestem elektrykiem utrzymania ruchu. Zakład zasilany jest napięciem 15kV. Za pośrednictwem trafo napięcie obniżone jest do 0,4kV. Kierownik zakładu wydał pewnego dnia pisemne polecenie na pracę: modernizacja głównej rozdzielni nn. Brygadzista wyznaczył skład osobowy brygady. Okazało się iż wskład brygady weszli też młodzi elektrycy. Po zdjęciu obciążenia (odstawienie zakładu) i odstawieniu zasilania przez energetykę zawodową założeniu uziemiaczy i dopuszczeniu do pracy przystąpiliśmy do wykonywania powierzonych zadań. Praca wykonywana bez napięcia dała tak złudne poczucie bezpieczeństwa młodemu elektrykowi. Po zamknięciu odłączników i wyłącznika podane zostało napięcie. Przy podaniu napięcia ów młody elektryk był obecny. Jed- nak chwilę póżniej czy to przez nieuwagę czy też ze zmęczeni młody chciał ręką zdrapać kawałek odpękniętej farby z szyny. Zbrakło centymetrów gdy mój kolega podbiegł i odepchnął chłopaka w bezpieczne miejsce. Mój post jest może trochę za długi trochę za nudny ale myślę że porusza ważny temat. |
|
|
|
| Linki sponsorowane |
Dodany dnia 05-09-2010 20:54
|
|